24 Nisan 2014 Perşembe

VMware Player 6.0.0

VMware Player 6.0.0
İndir

 
 
 
Açıklama:
VMware Player ile sisteminizde sanal makineler kurabilirsiniz. Başka işletim sistemlerini kurup kullanabilirsiniz. En önemli faydası: VMware ile kurduğunuz işletim sistemlerini istediğiniz gibi, özgürce kullanabilir, çeşitli denemeler yapabilirsiniz. Esas orjinal işletim sisteminiz bunda etkilenmez.

VMware'nin Bazı özellikleri:

  • Tek bir PC de birden fazla işletim sistemini aynı anda çalıştırma.
  • Herhangi bir kurulum veya yapılandırma olmaksızın önceden yapılandırılmış ürünleri inceleme.
  • Ana bilgisayar ve sanal işletim sistemi arasında veri paylaştırmak
  • 32 - ve 64-bit sanal makineler oluşturabilme.
  • 3. parti sanal makineleri ve resimler kullanabilme.
  • VMware, USB 2.0 cihazlara destek verir.
  • Sezgisel ana sayfa arayüzü üzerinden sanal makinelere kolay erişim.
İsteyenler BURADAN VMware Player 2.5.3 sürümünü indirebilirler.
Eklenme Tarihi:
29 Jan 2014
Dosya Boyutu:
94 Mb
İndirilme:
5926
Dosya Sürümü:
6.0.0 - Windows
Dosya Sahibi:
VmWare

0 yorum:

Yorum Gönder

Paylaşım

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More